Konica Minolta поддържа силна партньорска мрежа, стана ясно по време на годишната партньорска среща на компанията, провела се в гр.Девин. Срещата се състоя на 21-23 септември 2007 г. в СПА хотел Девин и на нея бяха поканени всички партньори на марката от страната. Освен партньорските фирми, компанията посрещна като специален гост г-н Ваня Гудач, Търговски Мениджър на Konica Minolta в Хърватия.
За 2006 г. Konica Minolta е с 44.8 % пазарен дял в България, следвайки тенденцията, която поддържа марката в цяла Европа от 2 години насам и оправдавайки посоченото за годината мото „Година на Цветно Превъзходство”.
Година на предизвикателството е мотото на Konica Minolta за 2007 г. и след второто тримесечие, тя е в челната тройка по продажби на копирни системи. Тенденцията в съвременният дом и офис е преход към цветен лазерен печат, при който марката е с доказани първи позиции по качество на продуктите и решенията си. За поддържане на високото качество на обслужване на клиента по време и след продажбата, партньорите на Коника Минолта вече могат да се похвалят с общо 121 сертифицирани търговци и сервизни специалисти в цялата страна.
Източник: pcworld.bg
четвъртък, септември 27, 2007
Konica Minolta проведе годишна партньорска среща в Девин
Публикувано от tonidn81bs в 20:22:00
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Архив на блога
- август 2010 (3)
- юли 2010 (102)
- септември 2009 (5)
- юли 2009 (1092)
- юни 2009 (927)
- декември 2008 (87)
- ноември 2008 (339)
- октомври 2008 (342)
- септември 2008 (217)
- юли 2008 (241)
- юни 2008 (157)
- май 2008 (14)
- март 2008 (197)
- февруари 2008 (277)
- януари 2008 (2)
- декември 2007 (264)
- ноември 2007 (139)
- октомври 2007 (349)
- септември 2007 (517)
- август 2007 (50)
Няма коментари:
Публикуване на коментар