По време на изложението SIGGRAPH 2010, AMD обяви първия драйвър за настолни изчислителни среди, поддържащ стандарта WebGL, проектиран за plugin-free 3D графика в Интернет. OpenGL ES 2.0 драйвърът на AMD е предназначен да помогне на разработчиците в лесното създаване на 3D съдържание, което може да се рендерира по-бързо от крайните потребители ползващи браузъри с отворен код.
Новият драйвър на AMD дава възможност на създателите на софтуер да използват настолни РС и работни станции с AMD рафика, вместо „вградени" системи, при създаване на приложения на базата на OpenGL ES 2.0 за смартфони, таблети и др. Една обща OpenGL ES програмна среда улеснява разработчиците да портират приложения между компютри и мобилни устройства създавайки единна изчислителна среда независимо какво устройство използват потребителите.
Асоциацията Khronos Group разработва отворения междуплатформен WebGL стандарт, който се очаква да бъде достъпен по-късно тази година. Според Khronos, производителите на браузъри Apple (Safari), Google (Chrome), Mozilla (Firefox), и Opera (Opera) работят съвместно в WebGL работната група.
Драйвърът OpenGL ES 2.0 ще бъде и част от ATI Catalyst 10.7 beta for OpenGL ES 2.0, който вече е достъпен. Той ще се поддържа от всички съвременни графични продукти на AMD пуснати след 2008, включително настолните графични карти ATI Radeon, решенията ATI Mobility Radeon и професионалните продукти ATI FirePro.
вторник, юли 27, 2010
AMD обяви драйвър за по-лесно рендиране на 3D в Интернет
Публикувано от tonidn81bs в 23:05:00
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Архив на блога
- август 2010 (3)
- юли 2010 (102)
- септември 2009 (5)
- юли 2009 (1092)
- юни 2009 (927)
- декември 2008 (87)
- ноември 2008 (339)
- октомври 2008 (342)
- септември 2008 (217)
- юли 2008 (241)
- юни 2008 (157)
- май 2008 (14)
- март 2008 (197)
- февруари 2008 (277)
- януари 2008 (2)
- декември 2007 (264)
- ноември 2007 (139)
- октомври 2007 (349)
- септември 2007 (517)
- август 2007 (50)
Няма коментари:
Публикуване на коментар